Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Friday 20 January 2012

Susah assignment melambak nie..

   Tension aku...assignment banyak,kalah perdana menteri tau...Sekarang aku cuti 5 hari tapi like always ler..mana bisa sih aku buat kerja kalu kat umah...Nie,buku-buku ,laptop bagai semua nie aku tak pandang dah kalu duduk kat rumah...Yang pasti asyik nak berjalan jer kerjanya...

Tapi masalah ler kalu aku tak sentuh kerja aku coz dateline semuanya after holiday..Sesak nafas dibuatnya terutama MGT punya kerja...Tak tau nak search apa...adoyai...apa malang nasib aku..
tak kira lah, jap lagi nak pergi SMO beli buku lepas tue nak siapkan half dulu keja aku for today...sambil-sambil tu nak habiskan baucer buku aku jugak nie...Fyi,aku ada 3 keping lagi baucer...boleh ler sakan membeli nati boleh selitkan sekali novel 2,3 buah..hehe

 

No comments:

Post a Comment