Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Friday 10 February 2012

Sweet memories with my BGF..really miss them...

   Fuh, finally dapat jugak aku masuk line internet. Siyes kat sini lembab giler dorang punya coverage. Tadi aku dok lepak jap sambil baca novel then, hp aku berbunyi. Tanda ada sms masuk ler tue.. Rupanya kawan aku yang sent sms. Suddenly, aku rasa rindu siot kat dorang.. Waaa! tak sabarnya nak jumpa diorang..



she is the funniest one :)

haa..minah nie merupakan bff aku, antara kitorang bertiga. Dia lah yang agak giler-giler sikit..However, without her, tak meriah hidup.

dia ni "mak" kitaorang :)


haha. kawan aku yang sorang nie memang suka sangat membebel and dia jugak maybe yang paling mature sikit perangai..

Aku respect dengan mereka dalam bab study. Bila kitorang start study, memang focus on what we were studied lar. Korang, aku rindu nak study dengan korang. Kat sini tak best coz dorang asyik nak main-main jer, dah tu harapkan aku jer untuk selesaikan keja yang tak sudah..


Apa-apa pun, aku rindu korang ketat-ketat <3<3

No comments:

Post a Comment