Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Friday 10 February 2012

Tetiba rasa nak kahwin...

   Tengok tajuk pun dah menampakkan kegatalan aku yer..hehe. Bak pepatah orang tua, normal ler perempuan terfikir nak kahwin time-time nak meningkat dewasa nie, orang kata nafsu sedang meningkat naik Tett!!! korang jangan nak berfikir pelik yer. Nafsu yang aku maksudkan kat sini ialah nafsu nak bercinta, nafsu nak merasai kehadiran seseorang yang istimewa dihati
.


  Entah mental apa aku nie tetiba terfikir nak berkahwin pulak, calon suami pun tak ada lagi ada hati nak kahwin. :) Sebab aku rasa kalau kahwin pun best jugak,selain dari nak tunjukkan kasih sayang kita pada si dia at least dia halal buat kita.

    Tak seperti sesetengah couple sekarang, time bercinta bagai nak rak, kalu dah kahwin semuanya dah jadi hambar. Sebab apa? yela dah time bercinta nak tunjuk semua apa yang kita ada or apa yang kita rasa. Apa lagi yang tinggal untuk diberi masa dah berkahwin.

Sebab itu lah, masa bercinta jangan expressing ur love tue secara melebih-lebih. Ikut macam aku nie, yang nak bercinta sakan bagai nak rak hanya selepas si dia jadi suami aku. Tengok, betapa beruntungnya future husband i nie kan dapat wife macam nie..hahaha *masuk bakul angkat sendiri





p/s : i will love you until death separated us my future husband..*calon xda lagi yer.. 
 

No comments:

Post a Comment