Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Thursday 10 November 2011

4 days to go...Nervous siot..!

assalamualaikum.
             aku nie bukan apa....aku nervous giler bila fikirkan yang aku bakal masuk uitm dah hari rabu nie...Bukan aku risau pasal nak cari kawan atau sebagainya..Aku just risau macam mana nak daftar, orang lain bawa banyak barang juga ker and aku dapat tingal kat hostel ker...Ha'a...benda macam nie lar yang buat aku jadi gementar sesangat...adoi... :(
 
            ohya,aku lupa nak cakap yang bila aku masuk uitm,mak aku cakap aku dah boleh cari pakwe...hehehe...green light tue...lagipun aku xpernah kapel pun sebelum nie....haha...baikkan aku nie...yeah,i know that...*bajet siot*

               tapi aku penah kenal ler sorang mamat nie...nama dia ****...hehe...tak boleh cakap..nati dia perasan pulak...:)korang nak tau ker citer aku nie...hikhik!Ala malu ler nak citer..*ada yang nak kena makan penampar tu*..haha..kalu nak tau kisah aku..nati aku citer coz aku ada hal sekarang..ok...wo chaow cin chow first....

No comments:

Post a Comment