Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Thursday 24 November 2011

macam x percaya?!

assalamualaikum,
           Tepat 16-11-2011,aku berdaftar di uitm machang...First day aku kat situ,hari tengah hujan nak-nak pulak sesak dengan kereta...pergh!berjanggut dulu aku tunggu naik naik kat kolej THO tu dengan kereta coz time tu dorang suruh naik bas sebab x nak bagi jem kat atas...

Aku peduli apa..Dengan barang yang banyak,aku cakap kat umi suruh naik jer dengan kereta..at least lepas juga aku naik dengan kereta...Time daftar tu,aku dapat bilik kat tingkat 4 doe..jenuh cheq nak menapaknyer tau..so far,roomates aku time tu ok and MDS is a burden!!! sumpah sial siot penat...Aku tido 2 jam each per day tau selama 5 hari berturut-turut..mengantuk nak mampus!

   Then,after mds nak pulak kena pindah kolej...Dengan barang yang banyak giler aku jalan kaki turun pergi kolej DO stands for kolej dato onn...dapat pulak yang tingkat 4 jugak...emmmm...memang best arr...:((
but at least aku satu aras dengan my friends...hehe...roomates aku pun baik and sporting...syoks lar aku cakap...

  Hari-hari kitorang naik tenggiling a.k.a bas sekolah mini....kat sini bas tu dikenali as tenggiling and tambang dia hanya rm0.50 kalu nak pergi kuliah...ok ler..lagipun aku malas nak citer sekarang...tengoklah kalu ada masa aku citer kalu x nasib korang ler...nie pun aku daa  citer x minta korang bayar...hehehe

No comments:

Post a Comment