Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Tuesday 8 November 2011

poening..poening...@_@

assalamualaikum.
          hmmm...aku sekarang tengah kebuntuan idea...aku nak sambung aku punya cerpen tapi aku x reti lar nak tulis permulaan cerita..Aku hanya tau tulis pertengahan and ending cerita jer..Dalam kepala hotak aku nie daa penuh dengan isi-isi yang boleh aku kembangkan menjadi satu cerita....Yang menjadi permasalahan aku sekarang,aku x ada permulaan cerita..So,macam mana aku nak jadikan cerita-cerita aku nie menjadi realiti...

Sejak aku masih bersekolah lagi,aku selalu fail bab-bab nak buat permulaan ayat..hehe..Selalu juga aku kena tegur dengan cikgu coz aku punya permulaan ayat is very bad...Sorry lar cikgu,pelajar mu ini x reti nak karang permulaan ayat..:) But,bagi clear aku punya otak nie aku ada tulis dialog pendek..Dialog pendek tue apa??Haa..dialog pendek nie,dia macam cerita juga tapi aku jelaskan dalam bentuk dialog..Kalau korang tanya,macam mana nak tahu feeling watak-watak tersebut...Dont worry!coz aku ada nyatakan dorang punya feeling...
 
So,korang daa x tertanya-tanya dah bagaimana feeling watak-watak itu...Aku gereni kalau korang baca,mesti korang akan teruja coz aku punya cerita nie agak x berdasarkan realiti..So,kalau korang ada stress ker apa ker...just nak release tension,korang boleh la baca aku punya cerita dialog...hehe..Kalau korang ada tips untuk buat permulaan ayat..boleh lar share dengan aku..Sharing is caring,right?hahaha

Okey,bila aku dah siapkan aku punya dialog aku postkan untuk korang baca ek...mesti dijamin gerenti best! hakhak!bajet aku nie kan.. :)

No comments:

Post a Comment