Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Sunday 11 December 2011

free day?

assalamualaikum,
            Monink semua!! :) rindu aku x?...hehe...setelah hampir 3 minggu aku menghilangkan diri tanpa berita now aku da kembali...* ayat x boleh blah*.Okey lah,aku pun rindu kat ko jugak...hehe
Hari ini aku tak ada class so aku memang free giler for whole this day..Aku cadang nak study sekejap tapi maybe after this lah kot sebab aku nak update dulu status aku kat facebook pahtu nak update aku punya blog nie jugak...yelah..dah bersarang dah aku tengok aku punya page ni..hehe.. 

Pagi tadi aku bangun around 7 a.m pahtu aku pergi basuh kain aku yang dah menimbun bak gunung everest tue, aku basuh kain pakai tangan tau...tak ada maknanyer aku nak guna mesin..membazirkan duit aku jer rm2..eh,tak ada rm2 tak cukup tau jadi rm 10 dah lah aku tengah darurat duit sekarang...berjimat cermat lah sikit ni tak asyik nak melabur jer...duit macam air yang mengalir keluar yang xsempat aku nak tapis..Biasa lah,awal sem memang banyak nak guna duit nak beli buku...Tambahan lagi baucer buku yang diperuntukkan oleh bajet 2012 xdapat lagi...Awal tahun 2012 baru dapat...fuh!frust gak aku nie coz banyak buku nak kena beli dah tu pulak kena beli buku baru bukan buku secondhand dari senior2 sebab lecturer xnak buku yang dah berconteng...Nak tak nak,terpaksa lah aku beli buku original...Melayang duit aku tau..

Motif mention basuh baju guna tangan?~ lalala aku saje jer jual saham aku..hehe...Orang cakap salah satu pakej untuk jadi isteri mithali..kahkah...:) okay back to the story,lepas habis jer cuci baju aku decide nak pergi turun bawah nak beli sarapan + lunch sekali sebab aku xnak keluar bilik dah...nak terperap kat bilik jer hari nie..and of course aku mandi dulu yek...:@_@...Aku beli nasi campur plus roti kosong..giler banyak aku makan kan..hehe...then time aku nak balik kolej tenggiling pulak xda...Hampir setengah jam aku jadi guard kat situ aku blah...buat penat jer tunggu baik aku jalan kaki, maka aku pun panjat lah tangga yang macam gunung kinabalu dekat library..Fuh! penat doe coz tangga dia memang tinggi and curam actually aku pun takut jugak nak guna tangga tue sebab memang curam..tapi aku gagahkan jugak hati and kaki aku panjat tangga kinabalu tu...

Sampai-sampai bilik,aku terus copy cerita dari laptop roomate aku sebab dia ada class pukul 10 nati..then apa lagi aku on laptop buka internet terus update blog..sebabnya aku nak pergi salin nota-nota yang melambak tue ke dalam buku nota lepas tu nak siapkan homework yang ada dan sebagai rencah-rencah time tengah buat keja aku berhajat nak buat revision sikit...Bukan apa,aku niat nak dapatkan anugerah dekan tau...hikhiks! okey what!? :)

dah lah...nati aku citer @ update hot story kalu ada...hehe..now aku nak pegi menghadap kekasih aku  a.k.a homework...tadaa~ :) 

No comments:

Post a Comment