Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Monday 12 December 2011

Tengah cari idea nak menjana kewangan diri.

assalamualaikum,
          Hah sebenarnya aku dok tengah pikiq macam mana aku nak menjana incoming aku..kira nak cari partime work la sementara aku ada masa free..duit aku sekarang memang macam air sungai yang mengalir kat sungai kelantan tuh...cepat bebenor habisnya...itu yang aku terfikir nak buat something...kalau jualan online memang lar kira okay lah time nie tapi masalahnye pulak aku tak berapa nak reti dalam mereka aku punya blog..then how suppose aku buat...eh,time nie rasa nyesal plak tak ambik kursus IT...hikhiks! :)

Takpe takpe aku rasa aku kena pegi menuntut ilmu dari someone nie..sapa orang nyer aku tak tau lagi tapi tengok je lah nanti..okay ler aku nak sambung aku punya assignment BEL120 dulu...aku ada class la pukul 10..wo tau tin tau first :)

No comments:

Post a Comment