Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Monday 30 January 2012

The way to release tension and sadness.

 Setiap orang ada cara tersendiri untuk release tension and so do i. Maybe korang rasa cara aku lepaskan tension ni agak pelik tapi itu lah cara aku. Kalu time aku stress or tension, aku akan duduk di satu tempat yang tak ada orang akan nampak aku then aku akan pasang lagu guna earphone. Tapi aku dengar lagu slow lar lepas itu aku akan mula fikirkan balik apa yang buat aku jadi tension. Same goes to sadness, yang bezanya aku akan mula fikirkan balik tentang perkara yang dah lepas atau perkara negatif, then aku akan menangis gila-gila punya.

   After that,aku akan jadi ok balik sebab aku dah lepaskan aku punya problem dengan menangis. Well, aku memang sensitif orangnya sebenar tapi kalau depan orang aku lebih selesa tunjukkan aku nie tough*konon je lar* . Aku lebih suka pendam perasaan sebab aku tak reti nak berkomunikasi secara melebih dengan outsider or even dengan family sendiri. Kalu dengan family, kantoi ler aku..hehe

p/s: aku seorang pendengar yang baik <3

No comments:

Post a Comment