Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Monday 23 April 2012

Debaran result

                              'COMING SOON'----->RESULT

Haihh?! Sebut jer pasal result. Ketar kepala lutut deng nie. Nak cakap hebat tak hebatnya penangan result sampai boleh buat orang tidur tak kenyang, makan tak basah, mandi tak lena tau..*aku ler tue*
Dah lah debaran time exam dulu pun x lepas-lepas lagi. Still frustrated dengan math tau. Kalau lah boleh diundurkan masa, memang aku nak jawab balik soklan-soklan math tue semula. Tapi semua itu hanyalah "KALAU".

So, sekarang aku hanya banyak-banyak bertawakal kepada Allah semoga result aku baik. Setiap kali aku berdoa aku tak lupa selitkan agar keputusan peperiksaan aku bagus. Hasrat nak dapat dekan sem nie x kesampaian nampaknya tapi tak per lah aku akan cuba pada sem depan. 

No comments:

Post a Comment