Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Sunday 29 April 2012

Syukur ke hadrat ilahi

Pada tarikh 27 April 2012, UiTM mengumumkan bahawa keputusan peperiksaan bagi student diploma boleh dilihat menerusi e-mail ataupun melalui student portal. Sebaik sahaja aku men-klik pada e-mail aku untuk melihat keputusan aku. Aku tergamam.................
 
Pertama, aku ingin mengucapkan betapa bersyukurnya aku kepada sang maha pencipta kerana telah memakbulkan doa-doa aku. Tidak lupa juga kepada keluarga yang banyak bagi dorongan serta rakan-rakan yang tidak putus-putus beri semangat. Thank you everybody!

Berkat usaha aku yang tak seberapa ketika di awal sem dahulu akhirnya membuahkan hasil yang memberangsangkan apabila aku mendapat tahu GPA aku ialah 3.12. Walaupun target aku untuk mendapat dekan tidak tercapai. At least aku dapat angka 3..hehe

Apa-apa pun, aku bersyukur aku lulus semua subjek. Nasib baik tak ada yang kena repeat. Kalu tak, masak aku. hehe. Next sem aku kan pastikan aku akan dapat dekan. Itu target aku. Tak mau dah main-main. Nak fokus saja pada study. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment