Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Monday 23 April 2012

Our lovely cat Chiko

Haa. Hari tu aku ada promise nak citer pasal kucing aku yang lagi seekor tue kan?. So, meh aku nak habaq kat cheq semua.

Nama dia Chiko, dia nie kucing jantan. Nak jaga si Chiko ni tak sesusah nak jaga si bella sebab Chiko nie tak banyak mengiaww macam si bella nie. Dai mengiaww time dia nak melepas hajat atau lapar ajer. See, senang kan nak jaga chiko nie.

Time mula-mula bella sampai, chiko buat hal sebab dia tak biasa dengan kehadiran kucing lain. Ye la selama ni dia sekor jer kat rumah. Nie alih-alih tambah lagi sekor, mana tak angin dia. Pantang jumpa bella, asyik nak marah jer..

After a week, nampaknya chiko dah boleh terima kehadiran bella. Aku ada lepas dorang dekat tempat permainan dorang*baru bina* and chiko boleh dah bergurau manja dengan bella. Fuhh! lepas satu masalah. 


                                                            *abaikan pinggan tue*

Haa. Itu la chiko aku. Comel x?hikshiks :)

Lagi satu,aku nie suka snap gambar chiko time dia tengah tido sebab gaya dia tido sangat cutee!! hehe
tak mau cakap banyak, meh aku tunjuk kat korang pics chiko.



                                      *time nie dia pegi tido dlm bekas pasir dia,siap tarik tuala buat bantal*



                                                                      *dasyatnya tido*



                                                             *Gambar curi time tido*



                                                                 Layan perasaan jap lah
                                                


                                                                  *comell tak ai??*


                                                              *gaya tidur yang comel*









Haah. Sudah sudah ler nengok gambar chiko tengah tido, tak baik tau. hehe  Peace no war baby!

No comments:

Post a Comment