Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Sunday 29 April 2012

Muka hadapan belog aku



 First korang singgah kat belog aku, mesti korang cakap "simple siot belog nie". For your information, aku nie boleh dikira newbies dalam dunia belog dan aku just nak bercerita sahaja dalam belog aku. Aku tak mahu semak kan belog aku buat masa sekarang dengan gadget-gadget menarik yang ditawarkan untuk blogger.

Bukan untuk selamanya, tetapi buat masa sekarang biarlah page belog aku sesimple nie. InsyaAllah aku akan upgrade kan aku punya mutu belog tetapi bukan untuk masa terdekat ini. Ohya, follower aku mmg tak ada sebab aku x hebahkan link belog aku. Hehe.

P/s : Ini merupakan first time aku publish link aku, so harap kamu semua enjoy lah..

1 comment: