Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Thursday 23 February 2012

Belum birthday pun dah dapat hadiah.


Hehe..
Birthday pun tak sambut lagi, tapi dah dapat hadiah. :)

Jangan jeles ya!
Oki, first present umi saya yang bagi. Umi saya hadiahkan saya sebuah handphone baru, memang syok habis ler saya nie coz saya memang nak dari dulu lagi handphone touch screen.

Dari dulu saya memang setia pakai handphone yang ada button tapi sekarang nak tukar selera coz saya dah jatuh hati pada handphone touch screen samsung galaxy mini.

And guess what, I got what I want. Happy for me!.

secondly, classmate saya belanja saya makan tengah hari. Apa lagi, bantai kfc set lunch ler..hehe.
Thanks to my friend,Akmal sebab dah belanja saya makan. Sayang awk! :)

Saya nie senang jer orangnya. Saya tak mengharap orang lain buat party untuk saya. Cukup lah sekadar wish selamat kat saya and of course yang nie wajib, HADIAH!.

Hadiah memang wajib bagi, sebab saya gila hadiah.. X sambut birthday xper as long as ada hadiah saya.. Tapi, saya tak pernah lagi terima hadiah 'bear' tau. 

Sedih tau sebab saya betul-betul-betul *banyak kali betul daa.. nak somebody hadiahkan saya "bear" tau.
Tak nak beli sendiri. Nak orang lain belikan juga. Klau dapat dari someone special pun best gak tapi saya tak de someone special.

So, please buy me "bear" oki.. :)
 

No comments:

Post a Comment