Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Thursday 23 February 2012

Two more days.

As you know,  I have only two more days left before I'll totally become a nineteen years old girl.
 Yeay! 
I am totally happy and praise to Allah because I'm still alive after 19th years livimg in this world. I am glad that when I woke up in the morning, I still can see His beautiful's creation.

However, menjadi 19th bukan semudah yang disangka. Kerana, pada usia 19 tahun ini lah cabaran demi cabaran akan datang menimpa kita.

Disini saya akan dapat lihat kemajuan serta kekurangan diri yang ada pada saya. Dari cara saya akan tangani sesuatu masalah or sewaktu dengannya.

Lagipun, ini merupakan tahun terakhir saya menjadi remaja yang mempunyai angka SATU pada umur.
Selepas ini, saya akan jadi Tua..hehe

Well, I can see that 19th will became my tough age ever.. :)



No comments:

Post a Comment