Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Tuesday 21 February 2012

Greeting again

    Hello..

Dah lama rasanya saya tak menulis kat blog nie. Nak sentuh broadband pun xsempat. Macam mana nak buat, sebagai student, masa amat jeles dengan saya. Disebabkan final exam semakin dekat, semua lecturer dok kalut nak habiskan sylibus, test and so on. Disamping itu saya pun sibuk mengulangkaji semua subjek yang telah diajar oleh lecturer.

   Now, saya ada satu lagi masalah. Masalah nak cari rumah sewa. Tension rasanya sebab kebanyakkan rumah sudah di "chop" oleh student lain. Yang ada, semua jauh dari kampus. Agak menyusahkan jugak ler.. However, susah tak susah saya still tak dapat nak cari lagi.*menchik i
 
 
 

No comments:

Post a Comment