Blogger Templates

assalamualaikum

i created this blog because i love writing, so stay tuned with my ridiculous page :)

Saturday 25 February 2012

Sweet Nineteen


Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday to Izzatie,
Happy birthday to me.

Sekarang saya dah berumur 19 tahun.
Rasa macam dah dewasa gitu <3
Next year saya akan berumur 20 tahun.
Oh my god!



First of all,
Saya bersyukur ke hadrat Ilahi kerana masih membenarkan saya bernafas selama 19 tahun di bumi ciptaannya.
Thanks for my parents sebab bagi saya peluang untuk melihat bumi Allah ini.

Rasa masa berlalu dengan pantas.
Teringat lagi time-time kecil dulu ataupun time sekolah.
Terasa macam semalam jer saya dok main masak-masak dengan kawan(s) saya.

Now.
Saya berjaya melangkah ke menara gading, impian saya sejak kecil.
Akan saya usahakan sedaya upaya saya untuk mengenggam segulung ijazah.
Itu janji saya.


No comments:

Post a Comment